• Europees marktleider is in wagenverhuur.
  • wereldwijd beschikt over 370.000 eigen wagens.
  • voor personenwagens kan u steeds terecht bij Avis-West-Vlaanderen te Brugge en Avis Kortrijk te Kuurne.
  • Onder de naam EASY4RENT verhuren wij ook bestelwagens.
  • verhuurt voor professioneel én particulier gebruik.
  • uw mobiliteitsgarantie waarborgt.
  • ook in West-Vlaanderen aanwezig is te Brugge. En uw servicepartner is voor de kust van Knokke tot De Panne. Van Roeselare, Aalter, Maldegem, Oostende, Kortemark, Moorslede, Izegem, Anzegem, Oudenaarde, ... tot Waregem.
  • steeds de nieuwste voertuigen verhuurt.
  • Avis Rent A Car System, LLC en de verschillende dochterondernemingen vormen samen één van ‘s werelds best gekende autoverhuurmaatschappijen, met ongeveer 5.200 vestigingen in meer dan 165 landen. Avis heeft een lange traditie in innovatie binnen de autoverhuurindustrie en is een van ‘s werelds topmerken op het gebied van klantenloyaliteit. Avis is eigendom van Avis Budget Group Inc. (NASDAQ: CAR) en voert het merk in licentie over de hele wereld.

Kortom, indien u van flexibiliteit en mobiliteit zonder problemen houdt, huur uw personenwagen bij Avis West-Vlaanderen en uw bestelwagen bij Easy4Rent.

Bevrijdingslaan, 37, 8200 Brugge

TEL: +32 50 39 44 00

Of contacteer ons via e-mail

Openingsuren

Weekdagen: 8.30-12 en 13.30-17 uur.
Zaterdagvoormiddag: 9-12 uur.

Gesloten op zon- en feestdagen.
Buiten kantooruren na afspraak.

AVIS WEST-VLAANDEREN is een autoverhuurbedrijf met hoofdkantoor in Brugge.
We hebben ook een agentschap in Oostende luchthaven.

AVIS West-Vlaanderen is de nieuwe naam voor Avis Kust.