• Europees marktleider is in wagenverhuur.
  • wereldwijd beschikt over 370.000 eigen wagens.
  • voor personenwagens kan u steeds terecht bij Avis-West-Vlaanderen te Brugge en Avis Kortrijk te Kuurne.
  • Onder de naam EASY4RENT verhuren wij ook bestelwagens.
  • verhuurt voor professioneel én particulier gebruik.
  • uw mobiliteitsgarantie waarborgt.
  • ook in West-Vlaanderen aanwezig is te Brugge en Kortrijk. En uw servicepartner is voor de kust van Knokke tot De Panne. Van Roeselare, Aalter, Maldegem, Oostende, Kortemark, Moorslede, Izegem, Anzegem, Oudenaarde, ... tot Waregem.
  • steeds de nieuwste voertuigen verhuurt.
  • Avis Rent A Car System, LLC en de verschillende dochterondernemingen vormen samen één van ‘s werelds best gekende autoverhuurmaatschappijen, met ongeveer 5.200 vestigingen in meer dan 165 landen. Avis heeft een lange traditie in innovatie binnen de autoverhuurindustrie en is een van ‘s werelds topmerken op het gebied van klantenloyaliteit. Avis is eigendom van Avis Budget Group Inc. (NASDAQ: CAR) en voert het merk in licentie over de hele wereld.

Kortom, indien u van flexibiliteit en mobiliteit zonder problemen houdt, huur uw personenwagen bij Avis West-Vlaanderen en uw bestelwagen bij Easy4Rent.

AVIS KUST : Bevrijdingslaan, 37, 8200 Brugge
TEL: +32 50 39 44 00

AVIS Oostende luchthaven : Nieuwpoortsesteenweg 889, 8400 Oostende
TEL: +32 59 23 36 22

AVIS KORTRIJK : Industrielaan 24/100, 8520 Kuurne
TEL: +32 56 72 54 99

AVIS GENT : Voskenslaan 147, 9000 Gent
TEL: +32 9 222 00 53

Of contacteer ons via e-mail

Openingsuren

Openingsuren kunnen verschillen per locatie!

Weekdagen: 8.30-12 en 13.30-17 uur.
Zaterdagvoormiddag: 9-12 uur.

Gesloten op zon- en feestdagen.
Buiten kantooruren na afspraak.

Over ons

AVIS WEST-VLAANDEREN is een autoverhuurbedrijf met hoofdkantoren te Brugge (Avis Kust), Kortrijk (Avis Kortrijk) en Gent (Avis Gent).
En ons agentschap in Oostende luchthaven.