AVIS West-Vlaanderen autoverhuur

Gelieve uw huurgegevens in te vullen min. 24 u. voor aanvang huur. Via het aanvraagformulier op deze website kan u een reservatieaanvraag indienen voor een auto uit de categorie naar uw keuze. De auto wordt verhuurd na voorleggen van kredietkaart, rijbewijs en identiteitskaart en het invullen van het verhuurcontract op het AVIS-kantoor. De bestuurder moet minstens 21 jaar zijn en dient een geldig rijbewijs hebben, dat ten minste 12 maanden oud is.

Bij ophaling van het voertuig dient u uw rijbewijs, identiteitskaart en een geldige kredietkaart op naam van de bestuurder bij zich hebben. Opgepast! Pre-Paid kaarten worden niet aanvaard. Indien de kaarthouder verschilt tegenover bestuurder huurwagen dient "bijkomende bestuurder" aangerekend te worden. Kredietkaart dient aanwezig te zijn bij ophaling voertuig, indien niet, gaat verhuring niet door totdat deze aanwezig is.

Aandacht: Neem rechtstreeks contact op met het kantoor als u een wagen langer dan 29 dagen wenst te huren of als u wenst dat de wagen geleverd wordt.

Weekendpromoties auto's starten van VRIJDAG 16.00 u. tot MAANDAG 9.00 u.

Alle weergegeven prijzen zijn nettoprijzen (in euro en inclusief 21% BTW) en zijn niet cumuleerbaar met andere acties, korting nummers, free rental days, enz... én exclusief geldig in de kantoren van AVIS West-Vlaanderen.

Afhalen van uw huurwagen steeds tijdens de openingsuren van ons kantoor.
Vertrekuur bij reservatie ten vroegste vanaf 08.30 uur.
Bestelwagens kunnen 24u/24u en 7 dagen op 7 ingeleverd worden.

: